Vacatures

Werken aan de toekomst van de volgende generatie?

Werken bij Stichting Het Succes

Voor het geven van studieondersteuning op onze school zoeken wij docenten, gediplomeerde onderwijsassistenten, studenten van de Pabo of studenten van de lerarenopleiding. Onze voorkeur gaat uit naar studenten die op enthousiaste wijze kennis willen overdragen aan voornamelijk basis- en middelbare scholieren.

Mocht jij je aangesproken voelen bij het lezen van onderstaande en denk jij dat je wat voor onze organisatie kan betekenen, neem dan contact met ons op. Wellicht dat jij dan ons team kan versterken.

Vacature als bijles begeleider

Functie- en opleidingseisen

• Je dient minimaal afgerond MBO/HBO werk- en denkniveau te hebben.

• Je volgt een relevante opleiding. Bij voorkeur pabo, of anders een andere opleiding die aansluit op het onderwijs.

• Een analytisch vermogen om probleemstellingen te kunnen doorgronden.

• Je kan goed werken in teamverband.

Ben jij?

• In staat om met de ouders en met het kind de ‘ zwakke’ punten te bespreken en de sterke kwaliteiten van het kind te belichten.

• Flexibel inzetbaar.

• Enthousiast en gemotiveerd.

• Het hele schooljaar beschikbaar op de zaterdagen (begin september t/m eind juni met uitzondering van de schoolvakanties).

Wat bieden wij?

• Leuke lesdagen, veel gezelligheid en met een goed gevoel naar huis: je kunt écht het verschil maken!

• Lestijden die liggen tussen 10.00 uur – 18.00 uur (afhankelijk van je groep/lessen).

• Wij bieden een goede vergoeding aan voor onze docenten en begeleiders.

• Wij bieden een reiskostenvergoeding aan voor onze begeleiders die woonachtig buiten Rotterdam zijn.

Wil jij werken als begeleider? Solliciteer dan vandaag nog!

Stuur je CV & motivatiebrief per mail naar info@stichtinghetsucces. Wij zullen je aanvraag z.s.m. in behandeling nemen.

Meer zien van ons mooie werk? Volg ons dan op social media.

Bekijk onze socials.

Waarmee kunnen we u helpen?