Vacature

basisschool_19
DOCENT STICHTING HET SUCCES

Voor het geven van studieondersteuning op onze zaterdagschool zoeken wij docenten, studenten Pabo of lerarenopleiding. Onze voorkeur gaat uit naar minimaal 2e jaars studenten die op een enthousiaste wijze kennis willen overdragen aan voornamelijk basis- en middelbare scholieren.
Mocht jij je aangesproken voelen bij het lezen van onderstaande en denk jij dat je wat voor onze organisatie kan betekenen, neem dan contact met ons op. Wellicht dat jij dan ons team kan versterken.

• Nederlands • Engels • Wiskunde • Basisschool (groep 3 t/m groep 8)

Heb jij:

Ben jij:
• In staat om met de ouders en met het kind de ‘ zwakke’ punten te bespreken en de sterke kwaliteiten van het kind te belichten • Flexibel inzetbaar • Enthousiast en gemotiveerd • Het hele schooljaar beschikbaar op de zaterdagen (begin september t/m eind juni 2017 met uitzondering van de schoolvakanties). • Woonachtig in omgeving Rotterdam
Dan bieden wij jou:
• Leuk en afwisselend werk met interessante en boeiende jongeren.
• Lestijden die liggen tussen 10.00 uur – 18.00 uur (afhankelijk van je groep)
• Vergoeding

Heb je interesse in deze functie? Mail dan nu naar: info@stichtinghetsucces.nl en kijk voor meer informatie op onze website www.stichtinghetsucces.nl

Succes en alvast bedankt!
<< jun 2017 >>
mDwdvZZ