Workshops

Naast het reguliere lessenpakket leggen wij ook een focus op de ontspanning van onze leerlingen. Na een lesdag kunnen leerlingen zich inschrijven voor diverse workshops om de dag op een speelse, creatieve manier af te sluiten. Dit schooljaar verzorgen wij drie verschillende workshops.

Henna zetten
Stichting ‘Het Succes’ verzorgt Henna workshops voor moeders en dochters samen. In koppels oefenen jullie prachtige creaties op kaarsen en op elkaar.

Capoeira
Capoeira is een Braziliaanse gevechtsdans die gevecht, dans, spel, muziek en cultuur combineert. Het is een intensieve, originele sport met sierlijke bewegingen. Het verbetert de kracht, lenigheid, coördinatievermogen en is goed voor de conditie. Een goede manier om kinderen op een, originele, muzikale manier te laten bewegen. De lessen worden gegeven door Capoeira instructeur

Photoframe maken
In de workshop ‘photoframe maken ‘ zal je leren hoe je vanuit een canvasdoek een photoframe kan maken.
Maar wat is eigenlijk een photoframe?
Anno 2016 is het helemaal een hot item! Je komt het tegen op bruiloften, babyfeesten, vrijgezellenfeesten, verjaardagen enzovoorts. Een photoframe is een gepersonaliseerde frame waarmee je alleen of met meerdere personen foto’s kunt maken. Het voegt iets unieks toe aan het feest. En nu kan je hem helemaal zelf maken.

<< jul 2017 >>
mDwdvZZ